Khamis, 5 Mac 2009

BILIK BERITA TVPAS

|

4 ulasan:

rapid perak berkata...

aku tau hg pi zuwairi...hg kena ketit kerengga tak dok bawah pokok?

Tanpa Nama berkata...

umNO youth is Stupid !
Son of bitch !bodoh betul mamat umNO yg badan bsr n pkai songkok tu. Badan cam kerbau perangai confirm mcm lembu... dapat berape ringgit ntah? Rm 5 kut? ko ingat, bile bdn ko bsr tu org tkut ke? org skrg lwn pkai otak yg ko duduk dlm umno masih nk bertmbuk cam zman dulu2.

XYAH BUATPE LER,UMNO NI MEMANG AKAN D TONG SAMPAH KAN OLEH GENERASI BARU YG TRPLJR.

Tanpa Nama berkata...

Kepada Ustz Ramli yang dihormati,
Saya berharap agar ustz dapat menyelesaikan masalah lalat dikampong kita yang memang dah tahap "Godzzila". Dari ustz dok memikior masalah meeting kat bwah pokok lebih baik Ustz bawa Ngar Kor Meng DAP untuk iringi ustz dan datang berjumpa tuan punya ladang ternakan ayam tu dan minta dia bagi kertas Gam lalat(perangkap lalat) untuk tiap-tiap rumah dapat sehari 10keping dan bermakna sebulan 300 keping. Ustz bayangkan tuan punya ladang tu mengaut keuntungan di atas kesengsaraan penduduk kampung.Dah ler,hidup tak selesa lepas tu kena keluar duit pulak.
Tolong pikior sama ustz cara nak ringan kan beban kami.

Jangan marah ustaz!

Tanpa Nama berkata...

YB! bila nak up date blog.? X kan X de berita terkini?