Jumaat, 9 Januari 2009

DEMONSTRASI BANTAH KEKEJAMAN YAHUDI LAKNATULLAH!!!

|



Keangkuhan Zionis yang mengambil kesempatan dengan menyerang umat Islam di Palestin menyebabkan seluruh dunia bersatu (kecuali sekutunya) membantah sekeras-kerasnya tindakan tersebut. Palestin seumpama medan pengujian teknologi senjata ketenteraan apabila tentera Zionis sentiasa membedil kawasan-kawasan penting seperti Gaza dengan alasan pejuang Hamas barada di kedudukan tersebut. Perkara yang menjadi persoalan apakah amunisi dan persenjataan yang telah digunakan?Mungkin Cluster bomb atau MOAB..



Hal sedemikian yang telah disuarakan oleh seluruh penduduk kawasan Bagan Serai dalam satu demonstrasi di perkarangan Masjid Al-Athar, Bagan Serai sebagai membantah kekejaman Yahudi laknatullah terhadap penduduk Palestin. Demonstrasi yang diketuai oleh Ustaz Idris bin Ismail dan beberapa lagi saf pimpinan Pemuda Bagan Serai dengan kerjasama Jawatankuasa masjid Al-Athar telah menarik perhatian lebih 300 jemaah Solat Jumaat mengikuti bantahan tersebut.Pelbagai kain rentang yang mengutuk tindakan rejim dikibarkan bagi menyemarakkan rasa amarah terhadap Zionis. Pada akhir bantahan semua yang hadir bersama-sama mendoakan agar tentera Harakat Al-Muqawwama Al-Islamiyya bersama-sama Hizbollah dapat menghancurkan tentera rejim Zionis dan seterusnya menyelamatkan bumi Gaza dan Palestin yang pernah menjadi kiblat umat Islam yang pertama…

5 ulasan:

meo188 berkata...

kenapalah pas perak bagi tanah kpd org kafir. tanah org Islam digadaikan kepada org kafir

Riemann berkata...

kenapalah tajol rosli bagi tanah pulau pangkor kepada tauke cina yg kaya raya?

pulau pangkor bakal menjadi singapura yg kedua. ah tidak, org melayu kehilangan pulau pangkor. tapi takpe, tajol rosli dpt duit.

kenapalah mahathir mengurangkan kuasa raja2 melayu? kan raja2 tak boleh bersuara. itulah ketuanan melayu terhapus.

hello brader meo188, guna otak sikit utk berfikir.

itu dakwah. Islam tidak pernah meminggirkan hak org bukan Islam bila Islam memerintah. Itu namanya keadilan. firman Allah, berlakulah adil kerana adil itu lebih dekat kepada taqwa.

hello brader meo188,
Rasulullah SAW pun tak pernah mghalau Yahudi di Madinah ketika menubuhkan negara Islam.
Umar al Khattab dan Salahuddin al Ayubbi pun tak pernah halau Yahudi di Palestine ketika menawan Palestine.

lu nak bunuh org kafir tuh ke brader. biar betul brader. jgn hilang akal.

hello brader me0188,

yg diberi tanah itu org miskin, bukan tauke cina kaya raya mcm tajol rosli kasi itu.

org melayu kena kerja kuat sikit kalo nak berjaya. asyik lepak kedai kopi main dam, mane boleh maju. nanti lu makan pasir dgn garam je brader.

jgn main byk sgt. kena usaha utk hidup

Perak Bangkit berkata...

Oleh perakbangkit, sila lawati http://perakbangkit.blogspot.com

Selepas ini senario pejabat SUK akan berubah wajah. Orang-orang UMNO akan datang berpusu-pusu mencari bisnes, tanah dan balak di SUK. Nizar terpaksa mengemaskan pejabatnya dan keluar daripada Rumah MB. Ini adalah step kedua perjuangan kami di Perak Bangkit. Perak Bangkit berjaya menghalau keluar Nizar!

Itulah cita-cita PKR Perak. Niat mereka mahukan pos MB telah tercapai. Nasaruddin Hashim telah menjalankan tugaskan mengikut arahan Perak Bangkit. Melompat ke dalam PKR untuk mengisi jawatan MB Perak.

Inilah politik. Telah kami tegaskan dahulu.... Lompatan akan berlaku di Perak demi orang Melayu. Cuma yang pasti bagi kami, Nizar mesti outs. Agar Husam Musa melopong! Langit tidak selalu cerahlah Nizar!

Anda para pengulas komentar yang terdiri daripada Bloggers kononnya penacacai PR hendaklah sedar. Anda hanya mampu merepek dengan penulisan anda, tapi jauh sekali boleh mencatur politik Perak.

Anda bukanlah Perak Bangkit yang bertindak sebagai pencatur politik Perak. Cuba lihat kes penangkapan 2 ahli EXCO PKR. Itu juga adalah hasil siasatan Perak Bangkit dan dimaklumkan kepada BPR untuk menangkap 2 jantan sundal itu. Kini giliran Nasaruddin Hashim pula ikut telunjuk Perak Bangkit.

Kami merasakan Nizar sudah melampau batas. Lalu beliau mesti dihukum tekun. Nah! Nizar, ingatlah..... Kuasa ini Allah Yang punya. Allah yang punya. Ingatlah! Husam! Kuasa ini Allah yang punya.

Demikianlah tawaran yang disampaikan oleh Kapt(B) Usaili Alias kepada Nasaruddin. Katanya, Nasar, kami tawarkan pos MB. Anwar akan uruskan peralihan kuasa PAS kepada PKR. Hahahahahahhahahahahhaha!

Perak Bangkit menulis dan mengaturkan perjalanan politik di Perak. Kami boleh duduk dalam Pejabat PAS. Kami boleh duduk dalam pejabat PKR. Mahupun dalam pejabat DAP. Tetapi, malangnya mereka tak kenal kami. Hahahahahhahahaha!

Ini adalah senarai ADUN yang akan lompat lagi.... Katanya, Hamdi, Raja Ahmad, Hamidah dan Ahmad Pakeh Adam. Mereka hanya menunggu signal daripada Perak Bangkit. Jadi UMNO akan menapak kembali dalam Kerajaan Negeri Perak. Ini adalah strategi U. Menguasai tanpa menggunakan label. Ini politik. Politik.

PAS.... lepas ni boleh gulung tikar. Nizar bukan lagi MB Perak. Tahniah buat Nasaruddin Hashim.

Yang penting..... para pencacai PR akan terus menjadi tunggul. Kau orang semua hanya akan jadi pencacailah selamanya. Merayu entah kepada siapa. MSK akan terus lara. Semuanya akan terus lara. Perak Bangkit jugalah juaranya. Hehehehhehehehheehe.

Tentang Kickdafella tu..... PB marah sebab sikap kurang hajau dia Terbalikkan Bendera Malaysia. PB ada hak sebagai warga... untuk lancaukan dia... Itu sahaja.

P.S. Siapa yang tak percaya boleh telepon Dato' Nasar sendiri.... Siapa yang nak puji dia ker, nak ganyang dia ker pun boleh... Ni Dato' Nasar yang suruh bagi No. Phone dia... Dato' Nasar suruh SMS tau.... 019-2649196...

Jon berkata...

apa baiknya umno ni..tak abis2 nak menghalang niat baik seseorang muslim...apa baiknya umno ni selain nak gila kuasa...apa baiknya umno ni kalo dah kasi can 51 thun tp kemiskinan tetap ada??apa baiknya umno ni kalo nak terus perjuangkan kroni n anak beranak ni??UMNO...CEMERLANG dlm merasuah orang,GEMILANG dlm menaya orang n TERBILANG bila dapat makan duit rakyat...

Tanpa Nama berkata...

Cakap bnyk pun xguna! umNO skrg ni xsame cam umNO dulu,contoh nye cerah kan hutan buat Felda utk org miskin. tapi umNO skrg cerah kan hutan utk amik balak bagi kat tauke Wong,Ahcong n bnyk lg ler wong......wong.....wong. Porahhhhhhhhhhh !!! nak tlg melayu konon !!! Asyik gula2 kan melayu dgn slogan hampeh "Kepentingan Melayu".Yg aku heran tu bebudak umNO kat Sgol ni,skolah tu ade yg setakat darjah 6 pastu brtnding dlm umNO then buat kempen nak bwak pembaharuan paradigma utk melayu??? Ko tahu ke ape dia paradigma tu ha??? Zaman nak tipu mak bapak n toknek tokwan dah berlalu ler Bro ! Dulu boleh ler org umNO dtg rumah kempen klentong kaw-kaw.Skrg ni kalo dtg rumah confirm kena soal jwb dulu ler dgn anak tuan rumah.

Gen skrg ni tngok logo umNO pun dah nk trmuntah ape tah lg nk skong,jauh pnggang dari api ler...


Ahli mesyuarat Kedai Pakleh.