Selasa, 1 September 2009

PROGRAM KEBAJIKAN DITERUSKAN

|

SEMANGGOL: Program kebajikan anjuran MTD N11 Gunong Semanggol diteruskan keseluruh DUN Gunong Semanggol dan kali ini diadakan di Daerah Mengundi Kampung Tua. Seramai lebih 25 orang penerima sumbangan berupa barangan keperluan harian telah disampaikan oleh YB Haji Ramli Tusin. majlis ringkas tersebut telah diadakan di Surau Ibtadai'iah Kampung Tua bermula jam 6 petang. Majlis dimulakan dengan ucapan aluan Ketua UPU, kemudian disusuli dengan ucapan Pengarah MTDN11 dan seterusnya ucapan dari YB Haji Ramli Tusin.




Turut hadir kemajlis tersebut isteri YB Haji Ramli Tusin Pn Hajjah Latifah, Ketua Dewan Muslimat PAS Kawasan Bagan Serai Pn Hajjah Rohaya Bakar dan beberapa pimpinan PAS kawasan yang lain. Selepas itu majlis diteruskan dengan tahlil , berbuka puasa , solat waktu , solat teraweh berjemaah dan diakhiri dengan Tazkirah Ramadhan yang juga oleh Haji Ramli sendiri.

Menurut Pengarah MTD N11, Haji Yusof Zainon, program ini telah bermula sejak sebelum bulan Ramadhan lagi dan InsyaAllah akan berterusan. Beliau juga menyeru kepada orang perseorangan atau syarikat-syarikat yang ingin menderma bagi meringankan bebanan masyarakat yang kurang mampu terutama menjelangnya hari raya aidilfitri.




0 ulasan: