Selasa, 26 Ogos 2008

Pertandingan Badminton PAS Kawasan Bagan Serai.

|




Jumaat, 22 Ogos 2008; Dewan Pemuda Pas kawasan Bagan Serai melalui Lajnah Sukan telah mengadakan pertandingan badminton tertutup peringkat kawasan Bagan Serai. Menurut pengerusi lajnah Sukan DPPK Bagan Serai, Saudara Khairul Afandi bin Mohd Razali pihaknya menerima sebanyak 80 penyertaan dari seluruh cawangan PAS kawasan Bagan Serai. Bagi pihaknya ini merupakan satu sambutan yang menggalakkan kerana program ini merupakan program pembuka tirai selepas kemenangan PAS dalam PRU ke 12 yang lalu dan akan dituruti dengan perlbagai program sukan yang lain.

Pertandingan tersebut diadakan tiga hari berturut-turut bermula dari 22 Ogos sehingga 24 Ogos 2008. pertandingan tersebut juga menarik perhatian Tuan Haji Ramli bin Tusin selaku Yang DiPertua PAS kawasan Merangkap ADUN Gunung Semanggol.

Walaupun sibuk dengan pelbagai program beliau tetap meluangkan masa bagi memeriahkan program tersebut. Turut hadir ialah Tuan Haji Husin bin Din Timbalan yang Diertua PAS kawasan Bagan Serai merangkap ADUN Selinsing, Ketua DPPK Bagan Serai Ustaz Zawawi bin Abu Hassan dan Timbalan Ketua DPPK Bagan Serai, Ustaz Idris bin Ismail.
Pertandingan tersebut dijuarai leh PAS Cawangan Parit Gabis (A) yang menerima hadiah RM 200.00 beserta hamper. Manakala Naib Johan disandang oleh PAS Cawangan Gunung Semanggol dan tempat ketiga dimenangi oleh PAS Cawangan Kampung Dew

0 ulasan: